Reachin' For Heaven 飛上天/成功了
All my life 我的生活
There was just me and my dreams 只有我和我的夢想
And the days went tickin’ by 每天滴滴答答流逝
Like the beat of my heart 就好像我的心跳
Spend my nights 晚上總是在想
Wonderin’ how it would feel 那是什麼樣的感覺呢
When the waiting would end 等待什麼時候會結束
And tomorrow would start 明天會怎麼樣開始
Suddenly I see the light 突然 我看到了光芒
Out of the darkness I’m comin’ alive 穿過黑暗我醒悟了
So this is how it feels 原來就是這樣的感覺
Reachin’ for heaven 飛上天
This is how it feels 原來這就是這樣的感覺
Kissin’ the sky 親吻晴空
This is what it means Touching forever 原來永恆是這樣的意思
Like a phoenix rising from the flames 好像浴火的鳳凰重生
I’m reachin’ for heaven 我飛上了天
All this time 從來
I never knew I was so strong 我都不知道我可以這麼強壯
But you made me find the fire 是你幫我找到動力
That was there all along In your eyes 就是你眼中永遠的支持
I can see all I can be 我看到了我可以完成的未來
Suddenly I want it all 突然我想要完成那些全部的夢想
And I know you’ll catch me if ever I fall 我知道就算我跌下來妳會抓住我
So this is how it feels Reachin’ for heaven 所以這就是飛上天的意思
You alone have shown me 一直一來你讓我看到
Shining new hope rises now for all 閃耀的希望升上照亮著夢想
I owe you 我欠你/我感激你
It’s my turn to show you 這是我的回報 (讓你看到我飛上天/成功了)

在百視達看到這片子,因為喜歡直排輪的關係,所以就租囉!很意外的,我覺得超好看的啦!最後的比賽,讓我好驚豔啊...

參考來源:
吉士的心世界
阿喵~貓愛吃麵條
女主角:Michelle Trachtenberg 蜜雪兒崔倩柏格
arrow
arrow
    全站熱搜

    tern 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()