今天的服事中,我有一些心情跨不過去,我的靈裡好像整個變沒有了,我懷疑自己是否行在正確的道路上,我的信心小到看不見了,我想哭泣,但卻沒有淚水,靈裡的枯乾,使我發現,我離你好遠好遠,求你不要離開我,我想要來親近你。

Just As I Am  Charlotte Elliot
Just as I am, without one plea,
But that Thy blood was shed for me,
And that Thou bidst me come to Thee,
O Lamb of God, I come, I come.

Just as I am, and waiting not
To rid my soul of one dark blot,
To Thee whose blood can cleanse each spot,
O Lamb of God, I come, I come.

Just as I am, though tossed about
With many a conflict, many a doubt,
Fightings and fears within, without,
O Lamb of God, I come, I come.

Just as I am, poor, wretched, blind;
Sight, riches, healing of the mind,
Yea, all I need in Thee to find,
O Lamb of God, I come, I come.

Just as I am, Thou wilt receive,
Wilt welcome, pardon, cleanse, relieve;
Because Thy promise I believe,
O Lamb of God, I come, I come.

Just as I am, Thy love unknown
Hath broken every barrier down;
Now, to be Thine, yea, Thine alone,
O Lamb of God, I come, I come.

照我本相,無善足稱,
但因我主流血深恩,
又因我主召我親近,
真神羔羊,我來,我來。

照我本相,不必等到
自己改變比前更好,
因你寶血潔除罪孽,
真神羔羊,我來,我來。

照我本相,憂慮不安,
許多矛盾,衝擊,疑難,
內有掛慮,外有惡行,
真神羔羊,我來,我來。

照我本相,貧困盲目,
求你醫治我靈疾苦,
凡我所需你能滿足,
真神羔羊,我來,我來。

照我本相,你仍收留,
潔淨,釋放,赦我罪債,
因我真心信你應許,
真神羔羊,我來,我來。

照我本相,你的妙愛,
打破當前諸般障礙,
如今我願永歸向你,
真神羔羊,我來,我來。
arrow
arrow
    全站熱搜

    tern 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()